پست ثابت

اینجا فضــــــــــا برای از "تــو"نوشتن کم است !
خــــــــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدید

اینجا فضــــــــــا برای از "تــو"نوشتن کم است !
خــــــــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدید
وقتی بچه که بودم کنار مــــادرم میخوابیدم و هر شب یکــ آرزو میکردم
مثلا آرزو میکردم برایم اسباب بازی بخرد..میگفت» میخرم.
به شرط اینکه بخوابی..
یا آرزو میکردم برم بزرگترین شهر بازی دنیا ..
میگفت: می برمت به شرطی که بخوابی..
یک شب پرسیدم اگر بزرگ شوم به آرزوهایم میرسم..؟؟
گفت: میرسی به شرط اینکــه بخوابی..
هرشب با خوشحالی میخوابیدم..آنقدر خوابیدم که بزرگ شدم..
و آرزوهایم کوچک شدند.
دیشب مادرمو خواب دیدم..پرسید: هنوز هم شب قبل خواب به آرزوهایت فکر میکنی؟؟
گفتم شب ها نمیخوابم..
گفت مگر چه آرزویی داری؟؟
گفتم: تو اینجا باشی و هیچ آرزویی نداشته باشم.
گفت: سعی میکنم به خوابت بیایم به شرط انکه بخوابی.
تقــدیـم بهــ همهـ مـادران
برای سلامتیشون ی صلوات بفرستید.
برای مامانهایی ک اینجا نیستند اما تو قلب بچهاشون هستند یه فاتحه بخونید.
سلام به همه ی دوستای خوبم و همه ی اونایی که لطف میکنن و به وبلاگ بنده میان !
میخواستم از همه ی شما دوستای مهربونم عذرخواهی کنم بابت این مدتی که نبودم و یا اینکه دیر به نظراتتون جواب میدادم ...
بعد از اتفاق ناگواری که برای ما افتاد من دانشگاه قبول شدم و با ورودم به دانشگاه اصلا فرصت اومدن به اینجا رو پیدا نکردم ولی گه گاهی نظرات رو از سایت دانشگاه چک میکردم و از اینکه انقدر نسبت به من لطف دارید بسیار خوشحال میشدم .. نظرات و حرف های بعضی از شما واقعا به من امید و دلگرمی داد .. از همگی شما متشکرم !
اما ازین به بعد به لطف خدا سعی میکنم که باز هم مثل قبل این وبلاگ رو فعال نگه دارم و در خدمت شما دوستان باشم !
به امید موفقیت و سلامتی برای همه ی شما عزیزان ...
گرچه قلــــــب پاک تو آکنــــده از اندوه بود
خنده هایت غصه ها را از دل و جان می زُدود
تا که بودی میشدی دلــــسوز و غمخوار همه
هیچکس در مــــــــــادری همپای مهر تو نبود
در پناه لطف حق آسوده از رنج و عــذاب
مادرم آرام در گهواره ی خاکی بخــــــواب
ای گل پرپر شده چشم و چراغ جانمــان
جای خالی تو چون خاریست در چشمانمان
دیوانه ی سنگ فرش های خیابان هایم !
شایــــــــــد "تو" از آن عبــــــور کرده باشــــــــــــی . .

پاییز ،فقط می آید که برگ ها جای پای "تـــــو" را ببوسند !!

این هاکه می گویند نوشته هایم زیباست،
اگر چشمان تو را ببینند چه میگویند بانو ؟؟!

شبیه همه ی کارهای غیر ارادی ست،به توفکر کردن!
مثل نفس کشیدن است ، مثل تپیدن دل!
اگر جلواش را بگیرم،مُرده ام!!
(شعرهای جدیدم در ادامه مطلبه..فقط به دوستای خوبم رمز داده میشه!:))
عزیـــــزم هیچ میدانی " جزئیــــات " چشمهایت ،
"کلیــات " زندگی من است ؟!!


می کشم طرحی ز چشمان تو را
"جاذبه"شرمگین شود
ای مــــاه من
در کمال سادگی
بی نهایت ، بی نهایت تا خدا
دارمت دوستـــــــــ دارمت
ای عشـــق من

"نیلــــــــوفرانه"دوستت می دارم . . .
"دوستتــــــــــــــــــــ می دارم"!



تو رایحـــــــــــــــــــــه میدهی به عطــــــــــــــری که میزنی،
تو رنگــــــــــــ میدهی به لباســی که میپوشی،
توطعم میدهی به خوراکی ای که میخوری،
ومعنا میدهی به کلمات بی ربطی که
شعرهای من میشوند !
(شعر جدیدم توی ادامـــــــــــه ی مطلبــــــــه)

وای دوس دارم پرواز کنم ازخوشحالـــــــــــــــــی!!
خواستم دستشو ببوسم ، نذاشت خانومی !
خداجـــــــــــــــــــــــونم شکرت !

من از احتمال حضور تو در جهان زنده ام ،
خیال کن که واقعا باشی....بی هیچ احتمالی نخواهم مُرد!
من نگاه تو را شعر میکنم ، تو شعر مرا نگاه میکنی !
بازی عجیبی است شعر نگاه تو ،
روی قافیه های دلم می نشیند ...

"ماه" را خاموش میکنم....
تا بتابــــــــــــــــد "چشمانـــــت" !!

خوشبحالت که پیش "خودتــــــــــــــــــــ "هستی !

می شود کمی بخندی به حوض "آب"؟؟
میخواهم عکــــــس بگیرم یادگاری از روی "ماه".....

نمی دانم چه حســـــــــــی ست این عاشقی ؟؟
وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم ،
دوستــــــَــــــت دارم ...
وقتی صدائی می آید دوستتـــــــــ دارم
وقتی سکوت است دوستتـــــــــــــــــــــــــــ دارم
چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای ؟؟

در خاطری که "تو"هستی .....
دیگران محکومند به فراموشی..!
این را به همه بگو!
تو که میدانی همه ی وجودم هستی ،این شعر رابرای تو نوشته ام تا بدانی همه ی زندگی ام هستی ... نه قافیه دارد ، نه وزن ونه طنین ! این همه ی حرف دلم بود همین...![]()


دیدن آنهایی که دوستشان داریم همیشه شادی آور است ، حتی در خواب !

دلم براي کسي تنگ است که با زيبايي کلا مش مرا در عشقش غرق می کند...
دلتنگی هایم راباکدامین قلم به تصویربکشم
وقتی که ایــــن کاغذعاری از احــساس اسـت
دلتنگی هایم رابا کدامیــن آواز بادبرقصانم
سلام ! خانم عزیزم الان که دارم اینو مینویسم ساعت یک و نیمه شبه.... به عشق شما که میخواستم اینو بنویسم خوابم نبرد. من شبا بایادتون میخوابم و صبح ها هم بایادتونه که بیدار میشم..ووقتی یادتون میفتم بی اختیار گل لبخند روی لبای من نقش میبنده.. خدا میدونه چقدر دلم براتون تنگ شده..دلم برای اون لبخندای شیرینتون یه ذره شده.. دلم برای روزایی که همیشه بی صبرانه برای دیدن روی ماهتون تو مدرسه لحظه شماری میکردم تنگ شده..خانم گلم باور کن وقتی میدیدمتون انگار دنیا رو بهم میدادن.. یه حس فوق العاده ای داشتم که اصلا قابل توصیف نیست باید توی قلب حسش کرد...اونقدر خوشحال میشدم که انگار هیچ غم و غصه ای تو اون لحظه نداشتم...و اون بهترین حس برای من تو کل دنیاست..بخاطر همینه که همیشه بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهتون هستم ..من عاشق اون حس عجیب و فوق العاده ام.. الهی من قربون اون چشمای قشنگتون برم که هر وقت نگاشون میکنم امید و سرزندگی رو توش میبینم.. الهی قربونتون برم که همیشه باعث شدین بهترین ها رو تجربه کنم..من همه ی اینا رو مدیون معلم عزیزی چون شما هستم..اینا همش یه هدیه ست.یه هدیه از طرف خدای مهربون که همیشه شکر گزار این لطفش هستم..
ولی خانم گلم باور کنین حتی دلم برای بوی عطرتون هم تنگ شده.. چقدر خوب بود وقتی که از توی سالن رد میشدین و من زود میرفتم و چشمامو می بستم و فقط عطرتون رو استشمام میکردم... همیشه دنبال یه بهونه برای صحبت کردن باهاتون بودم ، یادش بخیر !!... شما درس میدادین و من فقط خیره به شما بودم .
الهی من فدای خانم عزیززززززززم بشم ... حتی شنیدن صداتون هم به من آرامش میده. ای کاش میتونستم از دفتر مدرسه تا کلاسمون که میومدین یه فرش از گل زیر پاتون بریزم ولی خانم گلم خودت گلی...گل منی..گل زندگیمی...یه گل توی خاطرات خوب منی...
نمیدونین گذشت این روزا چقدر برام سخته وقتی پر شده از دلتنگی های شما ... ولی وقتی بدونم که باز می بینمتون من همه این دلتنگی ها رو با جون و دل تحمل میکنم... حتی انتظارتون هم برای من لذت بخشه حتی اگه پایان این انتظار فقط یه لحظه ببینمتون بازم ارزش صبر رو داره....
خانومم بخدا اندازه چشمام دوستتون دارم ..فقط خداست میدونه که چقدر خانومم رو دوست دارم!
خانم گلم شما "قلب" منی ..همه جون و زندگی و همه ی عمر منی ... بخدا از ته دل میگم.از خدا فقط سلامتی وشادی همیشگی تون رو میخوام ...هر چقدر بگم دوستتون دارم بازم کمه...من اینو به همه ثابت میکنم.... همیشه دعای من براتون اینه که : خدایا مواظب پاک ترین فرشته ی من باش !!
خدااااااااااااااااااااایا شکرت ! ! !![]()
همیشه به یادتونم... شب و روزم پر شده از یاد خانم گلم..خانم عزیزم !!!!
گاهی میان وسعت دستان خالیم حس میکنم که دار و ندارم نگاه شماست..
خانم عزیزم امیدوارم هر جا که هستین لبخند روی لباتون باشه .. و هیچ وقت هیچ غم و غصه ای به اون دل مهربونتون راه پیدا نکنه ... !!!
( شب یعنی یاد تو ، صبح یعنی دلتنگم برای تو ، ظهر یعنی انتظار تو ، عصر یعنی رویای دیدار تو و تو یعنی همه ی لحظه های من )![]()
مواظب خودتون باشین !!!![]()
برف ببارد يا
باران...
براي باور زمستان؛
همين جای نبودنت کافی ست...!!!
دلم برايت تنگ شده
مي خواهم آنقدر اشک بريزم
تا غبار فاصله از قلبم تميـــز شود .
ولي مي ترسم …
” بروجرد ” ، ” ونيــــز” شود !!!
دلم براي کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را مي طلبد …
دلم براي کسي تنگ است که سرم شانه هايش را آرزو دارد…
دلتنگی که می آيدبه اين سادگي ها نمي رود پی کارش…نه با حرف، نه به شعر،.نه با ترانه ...… دلتنگم و ديدار تو درمان من است
مِهــربــ ـــــــــــان که ميشــَ ــــــــــوي
دلم بيشتَـــــ ــــــــــــر تَنگــــــــــ ميشود بَرايَتــــــــــــ
خدايا دلم گرفته ، ميان اين همه آرزوها ، دلتنگ ترين بنده ات را درياب
قلبم فدای عزيزي که دنيايي از دلتنگی را به اميد يک لحظه ديدنش به جان میخرم!!!