پست ثابت

http://uupload.ir/files/3y49_images.png

اینجا فضــــــــــا برای از "تــو"نوشتن کم است !

 

خــــــــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدید

تا خــــــــــــــدا دلتنگتـــــــم .. .

http://uupload.ir/files/kac7_7b4239d2f277e2f27b5d36e162a47da6-425.jpg

وقتی بچه که بودم کنار مــــادرم میخوابیدم و هر شب یکــ آرزو میکردم

مثلا آرزو میکردم برایم اسباب بازی بخرد..میگفت» میخرم.

به شرط اینکه بخوابی..

یا آرزو میکردم برم بزرگترین شهر بازی دنیا ..

میگفت: می برمت به شرطی که بخوابی..

یک شب پرسیدم اگر بزرگ شوم به آرزوهایم میرسم..؟؟

گفت: میرسی به شرط اینکــه بخوابی..

هرشب با خوشحالی میخوابیدم..آنقدر خوابیدم که بزرگ شدم..

و آرزوهایم کوچک شدند.

دیشب مادرمو خواب دیدم..پرسید: هنوز هم شب قبل خواب به آرزوهایت فکر میکنی؟؟

گفتم شب ها نمیخوابم..

گفت مگر چه آرزویی داری؟؟

گفتم: تو اینجا باشی و هیچ آرزویی نداشته باشم.

گفت: سعی میکنم به خوابت بیایم به شرط انکه بخوابی.

تقــدیـم بهــ همهـ مـادران

برای سلامتیشون ی صلوات بفرستید.

برای مامانهایی ک اینجا نیستند اما تو قلب بچهاشون هستند یه فاتحه بخونید.

 

بـــــــــرای عــــــــــذرخواهی ...

سلام به همه ی دوستای خوبم و همه ی اونایی که لطف میکنن و به وبلاگ بنده میان !

میخواستم از همه ی شما دوستای مهربونم عذرخواهی کنم بابت این مدتی که نبودم و یا اینکه دیر به نظراتتون جواب میدادم ...

بعد از اتفاق ناگواری که برای ما افتاد من دانشگاه قبول شدم و با ورودم به دانشگاه اصلا فرصت اومدن به اینجا رو پیدا نکردم ولی گه گاهی نظرات رو از سایت دانشگاه چک میکردم  و از اینکه انقدر نسبت به من لطف دارید بسیار خوشحال میشدم .. نظرات و حرف های بعضی از شما واقعا به من امید و دلگرمی داد .. از همگی شما متشکرم !

اما ازین به بعد به لطف خدا سعی میکنم که باز هم مثل قبل این وبلاگ رو فعال نگه دارم و در خدمت شما دوستان باشم !

به امید موفقیت و سلامتی برای همه ی شما عزیزان ...

چه سخته . . .

گرچه قلــــــب پاک تو آکنــــده از اندوه بود

خنده هایت غصه ها را از دل و جان می زُدود

تا که بودی میشدی دلــــسوز و غمخوار همه

هیچکس در مــــــــــادری همپای مهر تو نبود

 

ای کاش آدم با مادرش بمیره !!!!

 

در پناه لطف حق آسوده از رنج و عــذاب

مادرم آرام در گهواره ی خاکی بخــــــواب

ای گل پرپر شده چشم و چراغ جانمــان

جای خالی تو چون خاریست در چشمانمان

مــــــــــادرم

یه اتفاق خیلی خیلی بد ... . . در فاصله ی زمانی فقط چند روز ،هم مادر من فوت کرد هم مادر معلمم !!!! برای صبر دل هر دوتامون دعا کنید

دورت بگـــــردم . .

    دیوانه ی سنگ فرش های خیابان هایم !

شایــــــــــد "تو" از آن عبــــــور کرده باشــــــــــــی . .

 

http://uupload.ir/files/03c3_picture1.gallery_%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%82%D9%82%D9%86%D9%88%D8%B3-128.jpg

پاییز ،فقط می آید که برگ ها جای پای "تـــــو" را ببوسند !!

 

ادامه نوشته

شهره این سرزمین . .

همه ی دارایی ام " دوست داشتن" توست !
می بینی چه ثروتمندم؟!


http://uupload.ir/files/m9k0_flowergirl-ideas19.jpg

ادامه نوشته

برای بانوی پاکی ها

این هاکه می گویند نوشته هایم زیباست،

اگر چشمان تو را ببینند چه میگویند بانو ؟؟!

 

 

http://uupload.ir/files/d59u_images.jpg

شبیه همه ی کارهای غیر ارادی ست،به توفکر کردن!

مثل نفس کشیدن است ، مثل تپیدن دل!

اگر جلواش را بگیرم،مُرده ام!!

(شعرهای جدیدم در ادامه مطلبه..فقط به دوستای خوبم رمز داده میشه!:))

ادامه نوشته

دلتنگی . . .

من درون شعرم..
قصه ها میگویم ..نکند عالم و آدم باور
..چه کنم؟ ..من فقط گوشه ای از عشق تو را میگویم !(ازخودم)

 
poh9_b699e48b1e0818a66e5f5cd30f4f745a.png
ادامه نوشته

مـــاه من . . .

عزیـــــزم هیچ میدانی " جزئیــــات " چشمهایت ،

"کلیــات " زندگی من است ؟!!

 

http://uupload.ir/files/9qos_4318_432.jpg



ادامه نوشته

به من نگاه نمی کنی؟


http://uupload.ir/files/clzn_11.jpg


می کشم طرحی ز چشمان تو را

"جاذبه"شرمگین شود

ای مــــاه من

در کمال سادگی

بی نهایت ، بی نهایت تا خدا

دارمت دوستـــــــــ دارمت

ای عشـــق من

(و اما...شعر جدیدم توی ادامه ی مطلبه!)

 

ادامه نوشته

لحظه دیـــــــــدار ...

http://upload.tehran98.com/img1/v00dntpmj0k3eseurfy.jpg

"نیلــــــــوفرانه"دوستت می دارم . . .
من درست مثل خودم،
هنوز و همیشه
"دوستتــــــــــــــــــــ می دارم"!


(شعر جدیدم توی ادامـــــــــــه ی مطلبــــــــه)connie_49.gif
ویه خبـــــــــر خوب !!چشمک
ادامه نوشته

شهـــــــــر رویــــــــــــــــا . .


http://upload.tehran98.com/img1/jttk09pa3jpldzi2nzoy.jpg


تو رایحـــــــــــــــــــــه میدهی به عطــــــــــــــری که میزنی،

تو رنگــــــــــــ میدهی به لباســی که میپوشی،

توطعم میدهی به خوراکی ای که میخوری،

ومعنا میدهی به کلمات بی ربطی که

شعرهای من میشوند !

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

(شعر جدیدم توی ادامـــــــــــه ی مطلبــــــــه)


ادامه نوشته

دنیای کوچکم . . .


http://upload7.ir/images/51772473042961949140.jpg

وای دوس دارم پرواز کنم ازخوشحالـــــــــــــــــی!! تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آخه امروز عشقم رو دیدم.. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خواستم دستشو ببوسم ، نذاشت خانومی ! تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

دورش بگردم الهی .. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خداجـــــــــــــــــــــــونم شکرت ! تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مواظب فرشته ی نــــــــــــــــــــــــازم باش ! تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

ادامه نوشته

قصه ای از باران . . .


http://upload.tehran98.com/img1/jm5rq19t6tih47szrvkd.jpg

من از احتمال حضور تو در جهان زنده ام ،

خیال کن که واقعا باشی....بی هیچ احتمالی نخواهم مُرد!

ادامه نوشته

تو بانوی شهر قصه های منی ...


http://upload.tehran98.com/img1/zyj5o9rfokhr95c2ncy.jpg


مگر نمی گویند "شهر ما،خانه ی ما" ؟

دلخوشـــــم به اینکه در "خانـــه ام" هستی ×!

ادامه نوشته

دل تنگم برای تو ..

   

http://upload.tehran98.com/img1/xu8xjdnq6krpd1k7r7.jpg   


من نگاه تو را شعر میکنم ، تو شعر مرا نگاه میکنی !

بازی عجیبی است شعر نگاه تو ،

روی قافیه های دلم می نشیند ...


ادامه نوشته

چگونه بگویم "دوستت دارم" را ...

http://upload.tehran98.com/img1/rlmmutncvdp231wh98y3.jpg


"ماه" را خاموش میکنم....

تا بتابــــــــــــــــد "چشمانـــــت" !!


ادامه نوشته

خــــــــــوش بحالت عشق من !


http://upload.tehran98.com/img1/tbcd3yt83mrssswmd7vc.jpg


خوشبحالت که پیش "خودتــــــــــــــــــــ "هستی !


ادامه نوشته

قشــــنگ ترین روز مهر من ...

 

http://upload.tehran98.com/img1/s1njy4o6a7954zozs1y.gif

می شود کمی بخندی به حوض "آب"؟؟


میخواهم عکــــــس بگیرم یادگاری از روی "ماه".....

ادامه نوشته

من نامت راروی قلبم حک کرده ام تا همیشه ماندگار بمانی ...

http://upload.tehran98.com/img1/loybip0bpkjk9du3rht1.jpg


نمی دانم چه حســـــــــــی ست این عاشقی ؟؟
وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم ،

دوستــــــَــــــت دارم ...

وقتی صدائی می آید دوستتـــــــــ دارم
وقتی سکوت است دوستتـــــــــــــــــــــــــــ دارم
چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای ؟؟

ادامه نوشته

خانه ی من زیباست ...


http://upload.tehran98.com/img1/018pa06gjn6tkpfqpnk.jpg


در خاطری که "تو"هستی .....

دیگران محکومند به فراموشی..!

این را به همه بگو!

ادامه نوشته

اولین شعری که برای معلمم سرودم ...


http://upload.tehran98.com/img1/hinuj236ehbhj4dtim1v.jpeg              


تو که میدانی همه ی وجودم هستی ،این شعر رابرای تو نوشته ام تا بدانی همه ی زندگی ام هستی ... نه قافیه دارد ، نه وزن ونه طنین ! این همه ی حرف دلم بود همین...


ادامه نوشته

عاشقانه ترین نامه ی من به معلمم

 http://upload.tehran98.com/img1/snpqgdn7h2aw8y0nif3.gif

برای گفتن نامت بهانه لازم نیست...
کافیست زبان باز کنم!      
کلمات خودشان دنبالت میگردند!      
                        

ادامه نوشته

گاهی همه چیزت می شود : دلتنگی !


http://upload.tehran98.com/img1/3hihd13e7kpcbwr6ubp.jpg

از تپش هاى قلبم ، خواستنت را که بگیرم ،  مى ایستد !

ادامه نوشته

رویاهای شیرین من ...


 http://upload.tehran98.com/img1/zx7hy9cvzbudxf6rocer.jpg

  دیدن آنهایی که دوستشان داریم همیشه شادی آور است ، حتی در خواب !

ادامه نوشته

یه مکالمه ی فراموش نشدنی ...

 
من دیوانه ی آن لحظه ام که "پشت خط"
 سکوت میکنی و من
چه عاشقانه به طنین نفسهایت گوش میکنم..
نفس هایی که آهنگ زندگی ام را می نوازد..
(ازخودم)

http://uupload.ir/files/g1om_p1lyh2b1gosrq8jg7fgu.jpg

ادامه نوشته

××خانم گلم ، نفسم ، جونم ، زندگیم....نیلوفر دلش برات یه ذره شده ××

                                         

                دلم براي کسي تنگ است که با زيبايي کلا مش مرا در عشقش غرق می کند...

                                      

                                             تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.com

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.comدلتنگی هایم راباکدامین قلم به تصویربکشمتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.com

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.comوقتی که ایــــن کاغذعاری از احــساس اسـتتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.com

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.comدلتنگی هایم رابا کدامیــن آواز بادبرقصانمتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.com

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.comیا کدامین آهنگ بـسرایمتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسك یاهو ، متحرك             www.bahar22.com    

سلام ! خانم عزیزم الان که دارم اینو مینویسم ساعت یک و نیمه شبه.... به عشق شما که میخواستم اینو بنویسم خوابم نبرد. من شبا بایادتون میخوابم و صبح ها هم بایادتونه که بیدار میشم..ووقتی یادتون میفتم بی اختیار گل لبخند روی لبای من نقش میبنده.. خدا میدونه چقدر دلم براتون تنگ شده..دلم برای اون لبخندای شیرینتون یه ذره شده.. دلم برای روزایی که همیشه  بی صبرانه برای دیدن روی ماهتون تو مدرسه لحظه شماری میکردم تنگ شده..خانم گلم باور کن وقتی میدیدمتون انگار دنیا رو بهم میدادن.. یه حس فوق العاده ای داشتم که اصلا قابل توصیف نیست باید توی قلب حسش کرد...اونقدر خوشحال میشدم که انگار هیچ غم و غصه ای تو اون لحظه نداشتم...و اون بهترین حس برای من تو کل دنیاست..بخاطر همینه که همیشه بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهتون هستم ..من عاشق اون حس عجیب و فوق العاده ام.. الهی من قربون اون چشمای قشنگتون برم که هر وقت نگاشون میکنم امید و سرزندگی رو توش میبینم.. الهی قربونتون برم که همیشه باعث شدین بهترین ها رو تجربه کنم..من همه ی اینا رو مدیون معلم عزیزی چون شما هستم..اینا همش یه هدیه ست.یه هدیه از طرف خدای مهربون که همیشه شکر گزار این لطفش هستم..

ولی خانم گلم باور کنین حتی دلم برای بوی عطرتون هم تنگ شده.. چقدر خوب بود وقتی که از توی سالن رد میشدین و من زود میرفتم و چشمامو می بستم و فقط عطرتون رو استشمام میکردم... همیشه دنبال یه بهونه برای صحبت کردن باهاتون بودم ، یادش بخیر !!... شما درس میدادین و من فقط خیره به شما بودم .

الهی من فدای خانم عزیززززززززم بشم ... حتی شنیدن صداتون هم به من آرامش میده. ای کاش میتونستم از دفتر مدرسه تا کلاسمون که میومدین یه فرش از گل زیر پاتون بریزم ولی خانم گلم خودت گلی...گل منی..گل زندگیمی...یه گل توی خاطرات خوب منی...

نمیدونین گذشت این روزا چقدر برام سخته وقتی پر شده از دلتنگی های شما ... ولی وقتی بدونم که باز می بینمتون من همه این دلتنگی ها رو با جون و دل تحمل میکنم...  حتی انتظارتون هم برای من لذت بخشه حتی اگه پایان این انتظار فقط یه لحظه ببینمتون بازم ارزش صبر رو داره....

خانومم بخدا اندازه چشمام دوستتون دارم ..فقط خداست میدونه که چقدر خانومم رو دوست دارم!

خانم گلم شما "قلب" منی ..همه جون و زندگی و همه ی عمر منی ... بخدا از ته دل میگم.از خدا فقط سلامتی وشادی همیشگی تون رو میخوام ...هر چقدر بگم دوستتون دارم بازم کمه...من اینو به همه ثابت میکنم.... همیشه دعای من براتون اینه که : خدایا مواظب پاک ترین فرشته ی من باش  !!

خدااااااااااااااااااااایا شکرت ! ! !

همیشه به یادتونم... شب و روزم پر شده از یاد خانم گلم..خانم عزیزم !!!!  گاهی میان وسعت دستان خالیم حس میکنم که دار و ندارم نگاه شماست..

خانم عزیزم امیدوارم هر جا که هستین لبخند روی لباتون باشه .. و هیچ وقت هیچ غم و غصه ای به اون دل مهربونتون راه پیدا نکنه ... !!!

( شب یعنی یاد تو ، صبح یعنی دلتنگم برای تو ، ظهر یعنی انتظار تو ، عصر یعنی رویای دیدار تو  و تو یعنی همه ی لحظه های من )

مواظب خودتون باشین !!!

برف ببارد يا
باران...
براي باور زمستان؛
همين جای نبودنت کافی ست...!!!

 دلم برايت تنگ شده
مي خواهم آنقدر اشک بريزم
تا غبار فاصله از قلبم تميـــز شود .
ولي مي ترسم …
” بروجرد ” ، ” ونيــــز” شود !!!

دلم براي کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را مي طلبد …


دلم براي کسي تنگ است که سرم شانه هايش را آرزو دارد…

دلتنگی که می آيدبه اين سادگي ها نمي رود پی کارش…نه با حرف، نه به شعر،.نه با ترانه ...… دلتنگم و ديدار تو درمان من است

مِهــربــ ـــــــــــان که ميشــَ ــــــــــوي
دلم بيشتَـــــ ــــــــــــر تَنگــــــــــ ميشود بَرايَتــــــــــــ


خدايا دلم گرفته ، ميان اين همه آرزوها ، دلتنگ ترين بنده ات را درياب

قلبم فدای عزيزي که دنيايي از دلتنگی را به اميد يک لحظه ديدنش به جان میخرم!!!

http://upload.tehran98.com/img1/8fl42e7srunj72gjje9.jpg 

تقدیم به معلمی که عشقش همیشه در قلبم ماندگار است.....


عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com
ادامه نوشته