http://uupload.ir/files/kac7_7b4239d2f277e2f27b5d36e162a47da6-425.jpg

وقتی بچه که بودم کنار مــــادرم میخوابیدم و هر شب یکــ آرزو میکردم

مثلا آرزو میکردم برایم اسباب بازی بخرد..میگفت» میخرم.

به شرط اینکه بخوابی..

یا آرزو میکردم برم بزرگترین شهر بازی دنیا ..

میگفت: می برمت به شرطی که بخوابی..

یک شب پرسیدم اگر بزرگ شوم به آرزوهایم میرسم..؟؟

گفت: میرسی به شرط اینکــه بخوابی..

هرشب با خوشحالی میخوابیدم..آنقدر خوابیدم که بزرگ شدم..

و آرزوهایم کوچک شدند.

دیشب مادرمو خواب دیدم..پرسید: هنوز هم شب قبل خواب به آرزوهایت فکر میکنی؟؟

گفتم شب ها نمیخوابم..

گفت مگر چه آرزویی داری؟؟

گفتم: تو اینجا باشی و هیچ آرزویی نداشته باشم.

گفت: سعی میکنم به خوابت بیایم به شرط انکه بخوابی.

تقــدیـم بهــ همهـ مـادران

برای سلامتیشون ی صلوات بفرستید.

برای مامانهایی ک اینجا نیستند اما تو قلب بچهاشون هستند یه فاتحه بخونید.